Twitterowi detektywi przeprowadzają kolejne śledztwo.
Wszystko zaczęło się od krótkiej reklamy „It’s Time to Play” opublikowanej na kanale PlayStation. Nie byłoby w tym wydarzeniu nic nadzwyczajnego, gdyby uważni fani nie doszukali się nowej, niewidzianej do tej pory maski przy postaci Coco z Crasha.
Zobacz: Crash Team Racing Nitro-Fueled – recenzja
https://twitter.com/RyanPS88/status/1191396505803993093
Niedługo po rozpoczętych spekulacjach użytkownik Reddita zauważył postać Crasha na autobusowych reklamach promujących nową kampanię PlayStation. Tym razem to sam Crash wyglądał inaczej. Różnił się od postaci, jaką widzieliśmy w ostatnim Remasterze. Przecieki z 4Chana sugerują, że oba spostrzeżenia są słuszne i należą do gry o nazwie Crash Bandicoot Worlds.
Jeżeli PlayStation planowałoby zrobić nieco szumu wokół nowego Crasha, odpowiednia okazja trafi się już niedługo. 13 grudnia odbędzie się bowiem coroczne rozdanie statuetek The Game Awards.